Vállalatunkról

Waddle Solutions Kft.

Megoldásainkat és termékeinket rendszertervezéssel, villamos tervekkel, részletes dokumentumokkal és egyéb támogatással vehetik igénybe. Célunk, hogy ne kössük meg Ügyfeleinket, így zárt szoftverek és protokollok helyett arra helyezzük a hangsúlyt, hogy korábban kiépített eszközökhöz, rendszerekhez is kapcsolódni tudjunk, ezzel támogatva Ügyfeleink korábbi beruházási döntéseit is.


Mivel foglalkozunk? Honnan jöttünk?

Eredetileg ipari és retail szereplők egyedi problémáira kerestünk megoldást különböző, főként épületen belüli lokalizálásra, navigálásra alkalmas technológiák és rendszerek fejlesztésével. Vásárlói navigálás az üzletben, segítségnyújtás, logisztikai célú aktív áru nyomonkövetés, hatékonyságnövelés és az egyéb innovatív megoldások csak egy részét képezik megoldásainknak. A megismert technológiákat (Bluetooth Low Energy, UWB, NFC, RFID, IoT, képfelismerés) és tapasztalatokat pedig már 5. éve egy átfogó, modulosan felépülő többféle klienst és célt kiszolgálni képes platform fejlesztésébe fektettük, mert hisszük, hogy WADDLE CAMINO beléptetőrendszerünk, és az akár hozzákapcsolható vagy attól függetlenül működő WADDLE LOCALISATION platformunk nagyban hozzájárul egy cég sikeres és hatékony működéséhez.



IoT alapú beléptető rendszer és... 

Smart Entrance - vezeték nélküli kommunikáció és széleskörű integrálhatóság

Rugalmasan bővíthető, biztonságos, vezeték nélküli (akár mobil) internetes kapcsolaton keresztül kommunikáló rendszerünkkel olyan helyekre és egységekhez visszük el a jogosultság alapú nyitás lehetőségét, ahová eddig a túlzott telepítési költségek miatt nem érte meg. Iroda ajtók, bejárati ajtók, speciális munkaterületek, forgóvillák, értéktároló szekrények zárását és felokosítását vállaljuk jogosultság alapú használathoz. 

Rugalmasan alakítható munkaidő-nyilvántartás

Nincsen két egyforma cég és igény: rendszerünk fejlesztését a kezdetektől Ügyfeleink igényeire szabtuk és az alapjaitól modulárisan épül fel, így szinte nincs olyan munkarend, kizárási, safety vagy jogosultsági feltétel, amelyre ne lenne kész megoldásunk. Ha mégis, akkor megcsináljuk!

Biztonsági zónák és speciális munkaterületek felügyelete

Valós idejű létszámadatok mellett, akár a legkisebb helyiségek és területek is elkülöníthetőek egy iroda épületen vagy ipari csarnokon belül a meglévő és elvárt safety paraméterek betartása mellett, így egy esetleges kiürítés is sokkal áttekinthetőbbé válik.

Távoli elérés és jogosultságkezelés

Korlátlan webes és mobil kliensen keresztül, mindig valós idejű adatok birtokában kezelheti a munkavállalók jogosultságait és a megfelelő jogosultság birtokában minden általunk kezelt ajtó/kapu/szekrény távolról és mobil app segítségével nyitható - természetesen további hardveres komponens beszerelése nélkül, biztonságos hálózati kapcsolaton keresztül.

... lokalizációs, navigációs szolgáltatások

Épületen belüli navigáció

Főként retail szereplők (bevásárlóközpontok, nagy alapterületű üzletek) számára kínáljuk mobilalkalmazásra épülő platformunkat, aminek segítségével olyan helyeken is navigáljuk a vásárlót, ahol a GPS már nem elérhető!

Smart Office

Indoor localisation platformunkra építve, de IoT-alapú beléptető rendszerünket is felhasználva (különböző szenzorokkal kiegészítve) irodaépületek felokosítását vállaljuk - indoor navigation, tárgyaló foglalás, elektromos autó töltés mobilalkalmazással, valós idejű foglaltsági adatok, szoba szintű környezeti értékek (hőmérséklet, páratartalom) megjelenítése mellett. 

Anyagáramlás megfigyelés

Egységnyi értékes áru, göngyöleg és raklap csarnokon belüli valós idejű helyzete, valamint a közúti szállítást követő lepakolás után is elérhető pozíciója is elérhető különböző (a megfigyelni kívánt objektumhoz igazított) technológiájú jeladóink segítségével!

Jármű nyomonkövetés

Épületen, logisztikai csarnokon belül és kívül közlekedő járművek (targoncák, "plattenwagenek", kamionok) aktuális helyzetének meghatározásához, valamint a legoptimálisabb útvonalak eléréséhez kiváló megoldás épületen belüli navigációs rendszerünk, mellyel akár a logisztikai folyamatok is gyorsíthatók a kamion beállók megfigyelésével, terheltségének/foglaltságának monitorozásával és az automatikus feladat delegálásnak hála.

A WADDLE nemzetközi szinten élen jár az IoT-re és Machine-to-Machine (M2M) kommunikációra, épületen belüli és kívüli helymeghatározásra épülő szolgáltatások és megoldások fejlesztésében és üzleti alkalmazásában!

Célunk az üzleti alkalmazás egyértelműbbé tétele, sikerünk kulcsa pedig a partnerek felé történő egyértelmű kommunikációban rejlik, melynek köszönhetően funkcionálisan támogatni tudjuk a modern üzleti életben a menedzsment professzionalista, magas hatékonyságú üzleti mūködését, döntéshozatalait, miközben biztosítjuk az élményt, gondoskodást és törődést a végfelhasználók számára.

Hazai és nemzetközi ügyfeleink számára elsődlegesen egyedi business support és controlling rendszereket, (épületen belüli és kívüli) lokalizációra épülő alkalmazásokat fejlesztünk és megoldásokat szállítunk, melyeket az aktuális igények és felhasználási területek szerint kiegészül(het)nek okos eszközökkel, IoT és szenzoros támogatással, adatelemzéssel és különböző szoftveres integrációkkal – akár ipari, akár retail szegmensről legyen szó.

 
 
 
 

Beléptetés, munkaidő-felügyelet, jogosultságellenőrzés a Waddle kínálatában

A fejlesztői csapat munkájának köszönhetően egy átlátható beléptető rendszer alakult ki. A rendszer fizikai része egy egyedileg, kifejezetten erre a célra épített hardver, ami többek között zárak vezérléséért, szenzoros kapcsolódásért és adattovábbításért felelős.

A szoftver tekintetében partnereink egy adminisztrációs felületen tekinthetik meg a valósidejű belépések listáját, adhatnak hozzá felhasználókat, akikhez belépési jogosultságok választhatók. A kezelőfelület visszajelzést ad a kapuk, szekrények állapotáról: melyik van éppen zárva vagy nyitva. A felület alkalmas továbbá arra, hogy a belépések alapján munkaidő-nyilvántartásként szolgáló naplót, Excelt generáljon, ezzel megkönnyítve a bérszámfejtés munkálatait.

78+

Kapu

Kihelyezett fizikai egységek (kapuk, forgóvilla, szekrényzár)

462k+

Éves interakció

Minden ajtónyitás, akku állapot, szabotázs rögzítésre kerül

131+

Riasztás

Illetéktelen vagy nem megfelelő jogosultsággal rendelkezők bejutásának megakadályozása

Safety first

Balesetek megelőzése

A lokáció alapú kizárásokkal sok potenciális baleset került megelőzésre.

Munkaidő

Nyilvántartási rendszer

Az élő belépések logolásával a munkavállalók munkaidejét elemző táblázat kerülhet generálásra. A táblázat percre pontosan mutatja, hogy ki, mikor lépett be, ment ki. Az algoritmus számol a szabadságokkal, pihenőidővel, ebédidővel, túlórával.

Bérszámfejtés

A fenti táblázat segíti a megrendelőt a bérezés pontosításában is.

Waddle Camino

Igényre szabott célhardver

Mivel minden terület más és más, ezért úgy alkottuk meg a beléptetőrendszerünket, hogy bármilyen zárszerkezetet és bármilyen mérő szenzort lehessen csatlakoztatni

Innováció

A Waddle rendszere több egyedülálló innovációt és kiegészítő szolgáltatást nyújt, melyekről bővebb tájékoztatást kollégáinktól kaphat.

 
-

Lokalizáció a mindennapokban - plázák, bevásárlóközpontok, nagy alapterületű üzletek számára

A szolgáltatás alapja, hogy az okostelefonos alkalmazás segítségével navigációs és kényelmi funkciókat nyújtunk a vásárlóknak, miközben Ügyfelünk tájékozódhat a bevásárlóközponton belüli mozgásról, az általunk felállított vásárlói profilok alapján (nem, kor, lakhely, érdeklődési kör) pedig célzott, perszonalizált marketing tevékenységet folytathat.

Már elkészült megoldásunk új bevételi csatornákat is jelent Ügyfeleink számára.

Hirdetések

perszonalizált, lokációhoz kötött

Alkalmazáson belüli reklámozási lehetőség

  • Push notifications
  • Üzenetküldési lehetőség
  • Kedvencek: üzlet, ajánlat, termék
  • Interaktív magazin
  • Törzsvásárlói program

Hol parkoltam?

foglatsági és helyadatok, automatikus fizetés

Autókereső

  • Parkolás támogatása (fizetési funkciók)
  • Az alkalmazással tudjuk menteni a jármű pozícióját és odavezetni a felhasználót

Épületen belüli navigáció

hasznos információk

Térképes üzletkereső

  • Gombnyomásra a helyszíre navigál
  • Üzletek nyitvatartása, elérhetősége, aktuális akciók

Szórakozás

izgalmas újdonságok

Gamification

  • Virtuális valóság
  • Augmented Reality
  • Social médián keresztül megosztható Badge-k
  • Achivement-ek és szintlépés

Tartalom

a felhasználó érdeklődése alapján

Vásárlók a Plázában

  • Naprakész hírek és információk a bevásárlóközpontról, üzletekről, programokról és eseményekről
  • Program- és moziműsor naptár
  • Kategóriánként szűrhető naptár (pl.: programok, gyerekprogramok és moziműsor naptár)
  • Esemény értesítés beállítása.

Információs platform

a kapcsolattartáshoz is

Teljes social media integráció

  • Facebook, Google, Twitter integráció, hogy a lehető legtöbb embert érje el az alkalmazás, illetve annak különböző tartalmai (like-olható termékek, programok, üzletek)
  • Baráti kapcsolatok és csoportok kialakítása az applikáción belül, hogy még hatékonyabb legyen a bevétel generálás

Rugalmas

megbízható

Mit nyújtunk?

  • Megkeresése esetén egy ingyenes helyszíni felmérést követően kollégáink napokon belül elkészítik a testreszabott ajánlatot az Ön részére
  • Rugalmas telepítési munkavégzés
  • Teljes karbantartási és üzemeltetési vállalás a szolgáltatási szerződés ideje alatt

Üzemeltetés

és fejlesztés

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

  • Meglévő alkalmazásunknak az Ügyfél igényeihez igazítása
  • Valós idejű vásárlókövetés
  • Valós idejű forgalmi adatok
  • Részletes jelentések és statisztikák
  • Interaktív térképes megjelenítés
  • Integrálási lehetőség meglévő rendszerekhez

Agilis

fejlesztőcsapat

Mik a WADDLE előnyei

  • Integrálás meglévő rendszerekhez
  • Tervezhető havi költségek
  • Support nyújtása
  • Üzemeltetés


 

-

Ipari és logisztikai folyamatok optimalizálása

A WADDLE kifejezetten ipari területre szánt szolgáltatásán belül intelligens és automatizált raktárkészlet, anyagmozgás nyomonkövetését, különböző eszközök, járművek térbeli meghatározását és kihasználtságuk optimalizálását nyújtja.

Sokféle technológia

egységes platform

Hogyan működik?

A különböző objektumok - legyen szó egységnyi értékes eszközről, kisebb szállító járműről vagy akár kamionról - meghatározására saját gyártású BLE 4.0 alapú jeladókat használunk. Nagy pontosságú beltéri pozícionálásra UWB technológiát, míg igény szerinti kültéri megfigyelés esetén GPS vevőket alkalmazunk hibrid rendszerünk részeként.

Yard Management

logisztikai hatékonyságnövelés

Árumozgatás nyomonkövetése

  • Raklapra göngyölegre egyedi azonosítóval ellátott (cikkszám, anyag típusa stb.) BLE jeladót rögzítünk
  • Polcra, falra vevőegységeket rögzítünk a megfelelő pozícionálás érdekében
  • RFID technológiánál több információ: nem csak az anyag beérkezésének helyét és idejét ismerjük, hanem az aktuális pozícióját a raktárépületen belül
  • Saját fejlesztésű CRM rendszeren keresztül az áru és a mozgató jármű pozíciója megtekinthető
  • Csökkenő adminisztráció és hatékonyabb raktárnyilvántartás

Értesítés és irányítás

valós időben

Trailer Yard Management rendszer

  • Logisztikai területen áthaladó kamionforgalom és rakodó rámpák foglaltságának gyors áttekintése
  • BLE jeladók segítségével a szállítójárművek azonosítása és pozíciójuk meghatározása valós időben
  • A használt útvonalak tehermentesítése és a folyamatok optimalizálása
  • Értesítés küldése a sofőrök számára mobil app-on vagy E-ink kijelzőn keresztül

Távoli elérés

korlátlan kliens

Lopásvédelem és jogosultságellenőrzés

  • Árukészlet valós időben történő megfigyelése, menetrendek kialakítása
  • Feladatokhoz a jogosultsággal rendelkező személy hozzárendelése
  • Összeférhetetlenség esetén biztonsági riasztás
  • Feladatkiosztás automatizálása
  • Tevékenység naplózása

Átfogó statisztikai adatok

és elemzések

Teljeskörű statisztika és nyilvántartás

  • Egyedi lekérdezések lehetővé tétele adatbázis hozzáféréssel
  • Az igényeknek megfelelő adatmodell és adatexport lehetőség
  • Valós idejű és részletes szűrők segítségével az igényeknek megfelelő kimutatások lekérése

Üzemeltetés

és folyamatos fejlesztés

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

  • Valós idejű árukövetés
  • Valós idejű járműkövetés
  • Raktározási és készletezési folyamatok automatizálása
  • Részletes jelentések és statisztikák
  • Interaktív térképes megjelenítés
  • Raklapra, göngyölegre, járművekre szerelhető információs eszközök (pl.: E-ink kijelző)
  • Integrálási lehetőség meglévő vállalatirányítási és készletező szoftverekhez

Rugalmas

és megbízható

Mit nyújtunk?

  • Megkeresése esetén egy ingyenes helyszíni felmérést követően kollégáink napokon belül elkészítik a testreszabott ajánlatot az Ön részére
  • Rugalmas telepítési munkavégzést, a raktározási és a leltár folyamatok megszakítása nélkül
  • Teljes karbantartási és üzemeltetési vállalás a szolgáltatási szerződés ideje alatt

Agilis

fejlesztőcsapat

Mik a WADDLE előnyei

  • Integrálás meglévő rendszerekhez
  • Jelenlegi folyamatok felokosítása, automatizálása
  • Tervezhető havi költségek
  • Support nyújtása
  • Üzemeltetés